دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

سیلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

من امشب خیلی خوشحالم

میخواستم برم اما گفتم که موندنم به یه چیز بستگی داره که فکنکنم...

اما شد

و من برگشتمممممممممم و حالم توپه

همه چی ارومه

من چقد خوشحالممممممم

اها اها اها اهاااااااااااااا

من میام وسط شمام دورم حلقه بزنین همه با هم برقصیم

دقیقا مدل اهنگ وبم بریمااااااااااا،ملودی،إ إ إ،ملودیییییییی،إ إ إ

خوب بلدیناااااااااااااااااااا شیطوناااااا

بیاین همه با هم شروع کنیم بازززززززززززززززز

باهم بخندیممممم.......

اره زندگی یعنی این

مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب که دلتون واسه دیوووووونه بازیام تنگ شده بود؟؟؟؟؟

دارم براتون

منو داش مملی میترکونیم این وبووووووووو

پسر دیووووووونه که رفت

خودمم خیلی تمایل نداشتم که بمونه

ما با داش مملی بیشتر حال میکنیم

این وب هم واسه منه هم واسه مملی

یعنی مملیم به همه چیزی دسترسی داره

دقیقا مثل من

این صدای خنده هم گذاشتم که همه با هم بخندیم

همه اتفاقای قبلو فراموش میکنیم و دوباره شروع میکنیم

البته نترسین این صدای خندهه رو بعدا برمیدارم

فعلا گذاشتم که همه بخندیم باهم و جو وب شاد شهههههه

دوستتون دارم جیجراااااااااااااااا

این دوتارو هم بخونین و دیگه نظرم بدین

 

شماره ناشناس 


ناشناس : سلام خوشگله ، دوست پسر داری ؟

-بله ، شما؟

-من داداشتم ، صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم.

 

شماره ناشناس بعدی : 


-دوست پسر داری؟

-نه نه اصلا

-من دوست پسرتم ......واقعا که ...:(

-عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!!

- خوب داداشتم دیگه ، صبر کن خونه برسم من میدونم و تو...

 



نظرات شما عزیزان:

اس
ساعت13:51---30 آبان 1390
كجايي هستي مگه_چرابه خودت ديوونه ميگي_
پاسخ دخی دیوووووووونه:داشی اگه میخواستم بگم کجاییم که تاحالا گفته بودم،چون دیووووونم واقعا!!!:-))


arsam
ساعت22:04---28 آبان 1390
با درود



من اپ هستم اگه خواستي بيا يه سر بزن و اگه امدي حوصله داشتي نظر هم يادت نره

ممنون ميشم اگه بياي
پاسخ دخی دیوووووونه:باشه باشه باشه،الان میام خیلیم خوب حوصله دارم که نظر بدم:B:D


hamed
ساعت0:14---25 آبان 1390
سلاممممممم . به به می بینم که خونه تکونی کردین . قالبای خوشچیل می ذارین. مبارک باشه.

اره دیوووونه اهل خود شیرازم. چطور مگه؟؟؟؟؟


پاسخ دخی دیووووونه:اره دیگه،دیووووونه خونهه،کم چیزی که نیست،همینجوری پرسیدم،من شیرازو خیلی دوس دارم:*


hamed
ساعت21:32---23 آبان 1390
سلاممممممممم و از اینجور حرفا.
تا حالا انقد خوشحال نبودم. خب داش ممل الوعده وفا. اول 60000 تومن ناقابلو که قبل از انتخابات قول داده بودیو رد کن بیاد. دوم هرچی قول قبل از انتخابات داده بودی و اجرا کن. سوم به بچه های ستاد انتخاباتیت که داخل شیراز بودن و شب و روز برات تبلیغ می کردن یه هدیه ای یه چیزی اعطا کن. همین دیگه.
چهارم دیوووونه و داش ممل عیدتون مبارک.
پنجم دیووونه ازت ممنونیم که نرفتی. ششم آپ خیییییییییلی خوشچیلی بود. هفتم دیگه عرضی ندارم. هشتم خیلی دوستون دارم. نهم دهم.
@} ;-


H_Darkness
ساعت19:57---23 آبان 1390
سلام دوست عزيز



وب قشنگي داري



خوشحال ميشم به منم سر بزني



اگه دوست داري من رو لينك كن و بهم خبر بده تا منم لينكت كنم
پاسخ دخمل دیوووونه:اومدم وبت،وب خوشملی داشتی خوشم اومد،اما نشد نظر بذارم از دست این لوکس:B


sepideh
ساعت18:46---23 آبان 1390
سلام. خوشحالم که موندی گلم. خوش به حالت که شادی توپیییییییی .ولی من چییییییی ؟ ناراحتپاسخ دیووووونه:وااااااااای اجی باز چرااااااااا؟؟؟بیخیال عخش،اگه ادامه بدی مثل من دیوووووونه میشیا:Dصدای خنده هم برداشتمش:)

عطیه
ساعت16:28---23 آبان 1390
تمام لذت عمرم در اين است / كه مولايم اميرالمومنين است
عيدشما مبارک


مصطفی
ساعت16:24---23 آبان 1390
سلام آجی

چه خبرا؟ دلم واست یه ذره شده بود

این بار که اومدم gprs وصل کردم چون حال adslو ندارم.... این مطلبتم خیلی باحال بود مث همیشه

بای بای آبجی باحال خووووووووووودمپاسخ:داشی کجاییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم واست تنگیدهههههههه:(تو هم مثل من از جی پی استفاده میکنی؟؟؟خوبه ،بصرفس صفا اوردی به وبم با اومدنت،فدااااااااااااات:*


نسيبه جون
ساعت15:45---23 آبان 1390
سلام اي وا هورا خداروشكر اينقد حالم گرفته شد بااون پست قبليت بدو پاكش كن به جاش همش ديوونه بازي در بيار قربونت گلم راستي داشت يادم ميرفت عيدت مبارك

مهران
ساعت12:25---23 آبان 1390
سلام

عیدت مبارک

تو وبلاگم برا یه عیدی گذاشتم

بدو بیا که پشیمون نمیشی.

منتظرماااااااااا
پاسخ:عید شما هم مبارک قربونت برم مهیربونم :-)


آزاد
ساعت9:43---23 آبان 1390
سلام
می دونی داداشم وقتی که به من زنگ می زنه چی بهم میگه!!!؟
میگه شماره "آزاد"
می گم آره
بعدش میگه دوست دختر داری ::؟؟
میگم نه!!!
اونم می گه ای خاک بر سرت کنم
بازم زنگ می زنه می پرسه دوست دختر گرفتی؟؟؟؟
منم بازم می گم نه!!!
با عصبانیت می گه که پس منتظر چیی؟؟؟
راستی گفته بودین "سوال"ندیدم کجاست؟؟؟پیداش نکردم؟؟؟


لحظه های آرام
ساعت1:56---23 آبان 1390
سلااام آجیییی جون خوفیمرسییی آجیمنم خوشحالم آپت خیلی قشنگ بود اون شماره ناشناسه که خیلییی ....آجیییی آپم...

بچه مثبت
ساعت0:15---23 آبان 1390
سلام .... جداً که دیووونه ای حسابی ناراحتم کرده بودی .... حالاکه برگشتی خیالم راحت شد عکسشم گذاشتم
میرم مثل خرگوشه تخت میخوابم


امیر حسین
ساعت0:11---23 آبان 1390
صبر کن بیام خونه.................

خیلی خوشحال شدم دوبارههمون دیووووونه ای شدی که همه دوسش داشتنپاسخ:اکشال نداره :-)


عطیه
ساعت0:06---23 آبان 1390
ba on khandat bekhoda tarsidam divone hame chit divone baziye omidvaram hamishe khoshhal bashi
پاسخ:اخی عسیسم شرمنده،من که گفتم که نترسین:Dاخه این بنده خدا هم میخواد تو شادی ما شریک باشه:)


مرضیه
ساعت23:57---22 آبان 1390
هاهاهاهاهاها

وااااااااااااااااااااااااااا اااای دمت گرممممممممممم

سلام آخه آجی دیوونه این چه کاریه

چرا همه رو دق دادی هان؟؟؟

چراااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی خوشحلم که اومدی

داش ممل مبارکههههههههههههههههههه

هورااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا

وااااااااای چقدر ذوقیدممممممممم

این یارو شماره ناشناسه خیلی توووپ بود


hamed
ساعت14:36---22 آبان 1390
سلام. بدجور حالمو گرفتی. یعنی می خوای رفیقاتو ول کنی و بری. من که به خاطر تو و وبت انقد رفیق پیدا کردم. بخدا از وقتی که با شما رفیق شدم خیلی تغییر کردم. خواهشی که ازت داریم اینه که بیشتر فک کنی.این رسم رفاقت نیس که بذاری و بری.

شاهین
ساعت14:33---22 آبان 1390
سلام آجی...آخه چرا مارو تنها میزاری....تورو خدا این کارو نکن دیگه......خیلی بی مرامی به خدا....نکنه تقصیره منو پسر دیووونه است؟؟؟؟؟
ازت خواهش میکنم اکه تو نباشی اینجا به هیچ دردی نمی خوره...تو واسه همه یه چیز دیگه ایی....
آخه نامرد چه جوری دلت میاد با دوستات این کارو بکنی؟؟؟؟
من دارم دق میکنم جون شاهین بگو داری دروغ میگی...آخه کی باعث شده؟؟؟؟چی باعث شده که تو اینجوری تنهامون بزاری؟؟؟؟
چرا انقدر بی حصله شدی چرا انقدر نا امیدی؟؟؟
کسی که همیشه از همه مون شاد تر و با انژی تره حالا چه جوری این مطلب رو نوشته؟؟؟؟
من که باورم نمیشه این کارو نکن...التماس میکنم
نرو
نرو
نروووووووووووووووووووووووووو و=( (


عطیه
ساعت13:47---22 آبان 1390
in ghadr zaif bavaram nemishe ba in hame enreji bavaram nemishe
vali omidvaram har chi hast zood hal beshe montazere hozoret hastim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, ] [ 23:24 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 522
بازدید کل : 209106
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران